Galaktika Virágüzlet (Győr)

2019.11.09Kampányterv beszámoló (Győr)

Bevezetés:
A győri Galaktika Virágüzlet 2019.11.09-ére, szombatra tervezett egy saját kampányt (Karácsonyi Varázslat),
amelynek célja a karácsonyi dekorációk, kellékek bemutatása volt a nagyközönség számára.
Ez amolyan nyílt napként működött, ahol az emberek jól érezhették magukat, miközben megismerkedtek a bolt karácsonyi készletével.
A Galaktika Virágüzlet pedig megkeresett minket, hogy segítsünk neki a kampányt felfuttatni, erősíteni, jobbá tenni.
A teljes kampány a „Virágnaptár” ajánlásaira épült, melyet a Galaktika megfogadott és alkalmazott.


    

Első kampány:
A nyereményjátékhoz kötött virágcsokor alapanyagait a „Virágnaptár” alapján készítettük össze,
ahogyan a Swarovski ékszerek is ebben a tematikában kerültek kiválasztásra.
A nyereményjáték rendben lezajlott, a négy győztes átvette a nyereményeit.
A Facebook kampány közel 400 követőt hozott partnerünknek (az eddigi 3 000-hez) és elért legalább 250 000 embert.

Második kampány:
A hónap virágának a mikulásvirágot ajánlottuk - az ötlet partnerünknek is nagyon tetszett.
Két marketing lehetőséget javasoltunk. Az egyik, hogy minimális árréssel értékesítse, ezáltal népszerűsítve a trendet.
Másik lehetőség, hogy ajándékba adja bizonyos összegű vásárlás felett, szintén hasonló elv alapján.
A megrendelt 40 mikulásvirágból 30 elfogyott rögtön a szombati nyitónapon.

A kampánytervünk első része sikeresen lezajlott, az ütemtervünk második része megkezdődött.